2012 m. rugpjūčio 7 d., antradienis

Alergija, arba tai ko organizmas netoleruoja

Pastebėjau, kad apie alergija rašė Vy, o ne aš nors su alergijom turėjau daugiau manau reikalų nei jinai. Nors man atrodo, kad apie tai rašiau savo kitame pirmutiniame bloge, bet kadangi greitu metu nerandu tai parašysim dabar. Vy rašė apie didžiuosius alergenus, bet pasidalinsiu tik savais. Nuo mažumės esu alergiška kiaušiniams, o aš juos taip mėgstu. Taip pat šokoladui, bei kakavai nes vis dėlto iš to paties molio. Jei kažką labai labai mėgsti nesidžiauk, nes organizmas sakys jog gal gana. Tai va dabar kiekvieną ryta išgeriu po puodelį kakavos, bet jau matau, kad reiks liautis. Nuo per didelės organizme susikaupusios dozės nuodų, gaunamų per dažnai ar per daug vartojant šokolado ar kakavos pradeda berti veidą. Galima iš pradžių pagalvoti, jog tai tiesiog spuogai, inkštirai ar pan., bet tai yra organizmo atsakomoji reakcija. Gaila. Reikės atsisveikint su kakava kokiam mėn.

Šaltinis
Kaip sakiau turėjau būti rašiusi apie alergenus, nes prieš metus gal daugiau buvau vėl gražiai išberta ir net pas daktarus pavaikštinėjau. Išrašė vaistukų ir liepė nevartoti citrusinių vaisių. Dar viena mano silpnybė. MANDARINAI GREIPFRUTAI. Nors pasiklausius mamos galima pagalvot, kad alergenai tik tyko tave suėst: pomidorų padažuose esantys dažikliai, maximinės mišrainės, riešutai, įvairios grūdinės kultūros net. Viso ko pasekmė tai neturėjimas saiko. Visko reikia po TRUPUTĮ! Geros mitybos visiems.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą