2012 m. sausio 16 d., pirmadienis

Kojų skausmai

Pamenu prieš porą žiemų kai viešėjau pas Vy man beproto skaudėjo koją t.y. kelią, taip kad net vos paėjau. Ir šis skausmas mane lydi kiekvieną mielą žiemą. Mat šaltis manęs tikrai nemyli. Tai va kadangi žiema iš tikro atėjo, tai ir skausmelis atėjo. Va susitepiau Histalganu ir šuniuką užsidėjau.
Histalgan - tepalas nuo skausmo ir uždegimo turi šildomąją savybę:

O kažkada jį naudojau savo dubeniui šildyti. 
 O šuniukas tai toks hmm. šildomas diržas jei taip galima pasakyt kojoms :) Šiaip geras dalykėlis per kažkurią akciją nusipirkau:)
Taigi gydysim šiluma:) gal padės.

5 komentarai:

  1. Man ta pati situacija. Žiemą kelių sąnariai kankina, kad net nejuokinga. O kai intensyviau pasportuoju, tai net sunku judėti. Dėkoju, kad pasidalinote savo patirtimi, tikiuosi, kad ir man šis tepalas padės.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Siūlyčiau pasidomėt kineziterapija reabilitacijai, man labai padėjo su keliom įsisenėjusiom traumom!

    AtsakytiPanaikinti