2012 m. vasario 7 d., antradienis

Potrauminiai skausmai

Tikriausiai kiekvienas žmogus patyręs tam tikras traumas supranta, ką reiškia orų permainos ir kaip jos veikia tas vietas, kuriose buvo lūžis, plyšimas ar stiprus patempimas. Nors esu turėjusi ne vieną pirštų traumą, kuomet išsisukdavau pirštus, pertempdavau raišius, tačiau nė karto nejutau tokių skausmų orams keičiantis kaip jaučiu dabar po pėdos raiščių plyšimo.

Kai pavasarį patyriau dviračio avariją, pirmiausia mano koją apžiūrėjęs traumatologas išvadoje parašė, jog tai tėra pėdos raiščių patempimas. Iš tiesų tai traumatologai tiksliai gali įvertinti tik lūžius iš rentgeno nuotraukų, nes tai kas susiję su raiščiais tose nuotraukose paprasčiausiai nesimato. Matosi tik šiokie tokie patamsėjimai ar kažkas panašaus, bet tai tikrai nenusako tikrosios padėties. Tačiau mano kojai sunkiai gyjant, mano gydytoja priėjo išvadą, kad tai negali būti patempimas. Ji įtarė pėdos raiščių dalinį įtrūkimą. Tą gydytojos išvadą patvirtino ir traumatologas apžiūrėjęs mane dar kartą.

Koja gijo ir aš nelabai jutau kažkokius tai skausmus iki tol, kol neprasidėjo tikroji žiema. Jau su pirmaisiais šalčiais koją pradėjo verti skausmai. O per šituos didžiuosius šalčius jie dar labiau buvo sustiprėję, tad aš šildžiau plyšimo vietą BIOPTRON aparatu ir tepiau tepalais. Bešildydama radau tikrąją plyšimo vietą. Kaip gydytoja sakė, ten kur plyšta raiščiai susidaro tam tikras sukietėjimas.

Apsilankiusi pas gydytoją pasiteiravau, kaip reikia 'kovoti' su tais skausmais per šalčius. Ji patarė, pėdą (plyšimo vietą) tepti šildančiu tepalu ir paskui užsidėti šiltas vilnones kojines nakčiai. Aišku tie patys šildymai tikrai padeda.

Štai taip atrodo tas minėtasis rankinis BIOPTRON aparatas. 
Asmeniškai jo neturim, tačiau reikalui esant buvom pasiskolinę 
iš jį turinčių. Tikrai geras daiktas. Čia galite pamatyti kaip tie jo 
skleidžiami spinduliai gali išgydyti spuoguotą odą.

Na, o čia mūsų turimi tepalai traumoms gydyti, kuriais skųstis tikrai negaliu.
Beje man atrodo, kad jie buvo įsigyti ne vaistinėje, o 'Maximoje'. 
Raudonas -  šildantis, o žalias - šaldantis (tik mūsiškiai baltais dangteliais).




1 komentaras:

  1. Bet ant tų indelių žirgai gerai atrodo :D arklio galios gal suteikia ?:D

    AtsakytiPanaikinti