2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

Dantys

Sveiki. Šiandien pakalbėkime apie mano manymų labai svarbią įvaizdžio ir grožio dalį - dantis.
Šaltinis

Manau, kad tikrai kiekvienas yra bent kartą buvęs pas dantistą - odontologą. Ir kiekvienas susikuria skirtingus vaizdinius, jausmus, pojūčius šiems apsilankymams pas juos. Pas dantistus vaikštau jau nuo mažens, o pastaruoju metu manau net per dažnai aš pas juos lankausi :D Nors ir nedažniau už kambariokę. Jos dantys tiesiog "dievina" vizitus pas dantistę :). Todėl jei netyčia ji skaito, ką parašiau primenu "Egle užsiregistruok pas dantistę!!!".

Augdama sužinojau apie tai, kad turiu dar tik pieninius dantis ir blogą sukandimą, kurį teko taisyt nuo mano pirmos klasės. Aišku kai pieniniai dantys iškrito ir užaugo nuolatiniai teko iš naujo taisyt mano sukandimą, o ir dantukams kirmėliukų nestigo. Tad dantistai man buvo priešai ypač tokia senė, kurios bijojau ne vien dėl to, kad ji dantistė, o ir taip pavojingai atrodė :D.
Šaltinis
 Tada aišku sužinojau, kad subrendę žmonės dar laukia kada išdygs jų protiniai dantys, t.y. 8-ti. Todėl ir aš jų laukiau ir vis galvojau, kad jie po truputį pas mane auga. Tačiau šį ketvirtadienį sužinojau naujieną: niekada neturėsiu protinių dantų. Iš pradžių nusiminiau, bet po to man pasakė, kad esu labai laimingas žmogus, nes net užuomazgų, kad jie galėtų išdygti nėra (ši žinia kainavo man 40lt :D). Jaučiausi kaip ant debesų, bet dantis vis tiek teks tvarkyt. 12-15 dienomis žadu nusiskausminti dantistės kabinete ne tik dantų bet ir piniginės sąskaita.
Šaltinis
Reikia rūpintis savo dantimis, kad būtų sveiki ir gražūs. Tik kartais taip prisitingiu. Nors kai tenka susidurti su odontologu net draugės Vy brolis Naglis pradėjo labiau rūpintis savo dantų higiena. Šaunuolis. :) manau, kad aš elgiuosi kaip ir jis. Vis dėlto nemalonu kai tau dantis gręžia.

2 komentarai:

  1. Jūs tikrai esate laimingas žmogus, kad Jums niekada neišdygs protiniai dantys. Pati su jais turėjau didelių problemų, nuolat skaudėdavo ir gedo. Dabar laukia protinio danties rovimas, kurio aš tikrai nelaukiu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip laimingas aš žmogus nors ir ne sveikiausias bet juk turi kažkur sektis :-) o tave užjaučiu ir linkiu stiprybės juk gali būti blogiau. Kuo anksčiau pradedame rūpintis savimi tuo geriau mums patiems

    AtsakytiPanaikinti