2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

Nugara



"SVEIKA NUGARA - ŽMOGAUS SVEIKATOS IR GEROS SAVIJAUTOS PAGRINDAS"  teigia šis tinklapis
Aš pilnai su jais sutinku. Pati galėčiau be galo be krašto daug papasakot apie nugaros sveikatą ir jos svarbą ne tik remiantis žiniomis iš vadovėlio, bet ir iš didelės asmeninės patirties. Kuri deja truks visa likusi mano gyvenimą.

Jei nuo 12 metų įsigijau nemielą draugą  šlapimo pūslės uždegimą, tai nuo 14 metų bendradarbiauju su nugaros disko išvarža. Ji daug labiau pakenkė mano normalaus gyvenimo rėžimui nei cistitas, nors irgi užteko paprasčiausio pasilenkimo prie stiklainio.
Šaltinis
Tad jau aštuoni metai kaip gyvenu su disko išvarža. Pirmi metai buvo sunkiausi. Ypač kai niekas negali nustatyti kas tau yra iš tikrųjų, o tik prirašo visokių tepaliukų aiškiai neveiksmingų.

Ligoninėje teko gulėti vienintelį kartą jei atmesim gimimą.:)
Ir ten man nustatė šią liga ir labai visi stebėjosi kaip tokia jauna ir jau su disko išvarža. Taip sakant laikai keičiasi ir senukų ligomis pradėjo sirgti ir vaikai.

Radau keletą gražių iliustracijų paaiškinančių kas iš tikro ta disko išvarža yra:
Šaltinis
Tai va disko atplaišėlė spaudžia nervą ir sukelia mechaninį skausmą, o gal greičiau smegenys tai traktuoja kaip mechaninis skausmas:
Šaltinis
Mano atveju skausmas nuėjo į kairės kojos išorinę pusę. Kartais vis paskauda ir truputį net patirpsta.

Neseniai teko teko apsilankyti pas šeimos gydytoją, neurologę, reabilitologę(kalniečių poliklinika per daug nesužavėjo) dėl to kad nesveikai skaudėjo dešinės pusės dubenį kas įtakojo ir dešinės kojos maudimą:

Šaltinis
Galvojau kad bus kažkas labai rimto, bet ignoravau prašymus nueiti pas šeimos gydytoją. Tada buvau Šiauliuose, o mano gydytoja Kaune, manau tai ir įtakojo mano ignoravimą. Bet Kaune nuėjau, nes tikrai pergyvenau dėl skausmų. Sužinojau, kad tai įtakoja mano kairė pusė ir ji stengiasi savęs per daug nevargint ir visą krūvį perdavė dešinei, o tai matyt iššaukė uždegimą (tikiuosi, kad tik uždegimą). Ir po mankštų ir šildomųjų tepalų ir procedūrų man geriau. Nebejaučiu skausmo, bet niekad nesu tikra ar tai nepasikartos. Todėl reikia man daug mankštintis. O tai daryt kai realaus pavojaus nejaučiu yra ypatingai sunku.
O namai tokie mažučiai mažučiai. 

Truputį papildomos literatūros:


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą