2011 m. gruodžio 3 d., šeštadienis

Šlapimo pūslės uždegimas

Sveiki visi. Naujas blogas su naujų įrašu. Šia tema kalbėsiu dėl to, kad man asmeniškai ji neduoda ramybės ir manau ne vien mane, bet ir daugelį kitų moterų. (Apie vyrus nekalbėsiu, nes kokios ten pas juos bėdelės aš tikrai nežinau).

Šaltinis
Manau, kad pirmą kartą šlapimo pūslės uždegimu susirgau kokių 12 metų būdama ir dar iki dabar niekaip ja pilnai neatsikratau. Kad ir šiandien: atsikėliau žvali, nusiteikus kambarius susitvarkyti, gal net pasimankštinti,  pagamint skanių dalykėlių....,bet nelemtas nuėjimas į tualetą apvertė mano dienos planus 180 laipsnių kampu. Šlapimo pūslės uždegimas... Kas tai per biesas žino tie, kurie su juo susidūrė, bet aš labai dėl to nerimauju. Taip atrodo, kad kiekvieną kartą vis baisesnė ši liga tampa. O dar kai prisiskaitau apie šlapimo pūslės vėžį, net nebežinau ir ką daryt. Aišku viena, kad pirmas mėginimas įrodyti gydytojams savo bėda nepavyko teks mėgint dar kart. Tik šį kartą drastiškiau. O atrodo taip laiko nėra. O dar bakalauras smegenis griaužia, bei praktika jau riša man virvę po kaklu.
Bet kaip ten bebūtų čia apie ligas....

Šaltinis
Gydytojai šlapimo pūslės uždegimą vadina cistitu (tikrai nemalonus pavadinimas). Jis pasireiškia skausmingu bei padažnėjusiu šlapinimusi. Kitur rašo, kad pasireiškia ir perštėjimas tačiau aš to nepajutau. Nebent išpūsto pilvo pojūtį ir norą šlapintis net iš tuščios pūslės. Be to asmeninis pastebėjimas, kuris labiausiai mane neramina: šlapinantis juntamas aštrus skausmas lyg kas su peiliu raižytu ir atsiranda mini kraujo lašiukas, kurį pastebėjau tik ant tualetinio popieriaus. Seniau kai sirgdavau to nebūdavo arba nepastebėdavau. Tas kraujas... mane labai gąsdina. Nors rašo, kad jo atsiradimas yra vienas iš simptomų, bet geriau, kad jo nebūtų.




Šaltinis
Dažniausiai cistitą sukelia žarnyno  bakterijos ypač dailiosios lyties atstovėms, nes jų šlapimo pūslė fiziologiškai trumpesnė už vyriškių. Šį uždegimą gali sukelti nepilnas šlapimo pūslės ištuštinimas arba dėl vaistų poveikio, tokių kaip antidepresantai (tokių nevartoju), judrumo trūkumas bei vidurių užkietėjimas.

Todėl būtina laikytis tualeto higienos ir stengtis, kad bakterijos iš išangės nepatektų į šlapimą. Be to po sekso merginoms būtina nusišlapinti, kad bakterijos po lytinio akto irgi nepatektų į šlaplę (šiaip dar patariama ir prieš seksą ir po jo nueiti į tualetą). Dar patartina niekada!!! Sakau niekada nesėsti ant šalto asfalto ar kažko kas gali sušaldyti pūslę (kambariokė manęs prisiklausius jau net bijo ant asfalto sėstis). Taip pat nepamirškit kojų! Jų pašalimas irgi gali įtakoti šlapimo pūslės uždegimo pradžią.



Gydymo verpetai

Patartina išgerti kuo daugiau (bent 2 litrus) skysčių t.y. arbatų ( petražolių, takažolių, bruknių, spanguolių,...) Taip pat pradinėje stadijoje gali padėti tokie vaistukai kaip Care Lady (bent profilaktikai jie tikrai tinka ir nėra kenksmingi) bei kiti su spanguolių ekstraktais esantys vaistukai.

Jei jie nepadeda reikia imtis rimtesnių tokių, kaip Furadonins. Tik deja jis yra receptinis ir dėl šios priežasties apsilankysiu poliklinikoje vėl.

O dar blogesniu atveju, kurį ir teko iškęst naudojau Uvamin. Aišku taip pat receptinis, bet tada gavus jo buvau kaip vaikas gavęs saldumyną. Uvamin ir Furadonins veiklioji medžiaga ta pati - Nitrofurantoinum. Bet matyt veikimas man asmeniškai buvo efektyvesnis.

Šiuo metu kaip minėjau žadu prašyti siuntimo net pas Urologą (aišku man jis vis dar vyrų daktaras, bet manau šią visuomenės nuomonę nuslinks kai pas jį apsilankysiu).

Taigi sėkmės visoms save prižiūrėti, kad tokie atrodo maži, bet labai skausmingi dalykai negriautų jums planų ir sveikatos. Vis dėlto sveikata yra vienas iš laimės aspektų! O aš be sveikatos tikrai piktas ir liūdnas žvėrelis. Maniškis žmogutis galėtų manau patvirtinti.

Ką tik supratau, kad žadu išmėginti arbatą  "Anticystico":
Ar padėjo parašysiu kai jos nusipirksiu ir jei dar jos prireiks :)



Dar pridedu pora straipsniukų:


2 komentarai:

  1. Pūslės uždegimo gydymas arbatomis tikrai veiksmingas. Dar viena gera arbata yra miškauogių, tikrai greit padeda sumažinti uždegimus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Šlapimo pūslės uždegimas labai skausminga liga, reikės išbandyti arbatas, nes receptinių vaistų nesinori.

    AtsakytiPanaikinti