2011 m. gruodžio 4 d., sekmadienis

Karpos


Cha atsiminiau savo apturėtą karpą ant delno tiesiai ant pirmos linijos vidurio. Smagus skausmelis buvo. Norint paimta bet kokį daiktą vis užsigaudavau ir taip maitindavosi ta bacila. Niekad su tokiu daiktu nesusidūrusi pradėjau domėtis kaip čia juo atsikračius. Nusipirkau net kažkokį pieštuką rusišką. Ir jokios matomos naudos, nei griaužia nei nyksta. Grįžusi namo pasiskundžiau mamai ir ji kaip visad žino labai įdomių dalykėlių. Pasirodo kalio permagenatas puikiai griaužia ir tai labai nepatinka šiai bacilai. Aišku reikia būti labai atidžiam, kad nenusideginti gyvos odos sluoksnių. Išdeginau aš ta karpą ir Eglė tą vietą net krateriuku praminė :D jai jis patiko, o aš džiaugiausi juo atsikračiusi. Šis mano patarimas ne kartą padėjo ir draugei. Be to tėtis irgi smagiai naikina su šia nuostabia priemone savąsias. Tad jei atsirado karpa reikia įsigyti kalio permagenato ir užberti tų kruopelių ant karpos. Geriausia tą vietą pašlapinti. O norint dar efektyvesnio poveikio reikia padraskyti iki šlapumo ir užberti ant tos vietos. Pranešu: TAI SKAUSMINGA. Bet kaip mama sakė jei tau skauda, tai ir karpai skauda. Sveikų ir gražių rankų.

3 komentarai:

  1. Na nežinau, keistas jūsų karpos gydymas, bet svarbu efektyvus. Po to jau neatsirado dar kartą karpą? Vieną kartą tokį gydymo būdą išbandėte?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas. Man buvo efektyvus ir ten jau nebebuvo jokios karpos:-) tevai uzrode toki buda

      Panaikinti
  2. Sutinku su Silvija, man irgi metodukas gan keistas, aš asmeniškai irgi labiau pasitikėčiau medikamentais karpoms naikinti. Na, bet kiekvienam savo, svarbu veikia.

    AtsakytiPanaikinti